Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu


Thursday 20 June 2013

MAGIC SERI CAHAYA SOAP

Lepas ni tak payah risau eh bagi yang ada masalah jerawat boleh try produk baru keluaran Jamu Susuk Dara ..

***Magic Seri Cahaya soap RM28.90
...harge berpatutan sure tak menyesal punye..
Kulit Berminyak Merunsingkan Anda???
Kulit Berminyak??Nak tau ape puncanya?
Kulit berminyak adalah hasil pengeluaran berlebihan sebum (bahan berminyak yang dikeluarkan secara semulajadi oleh kulit). Seperti adalah diketahui, sebarang lebihan adalah tidak baik, terlalu berlebihan sebum juga dikhuatiri mendatangkan masalah.

Diantara masalahnya adalah ia lebih mudah terbentuknya butir-butir/jerawat lalu menutup liang-liang roma kulit seterusnya mengakibatkan pengumpulan sel-sel mati yang meninggalkan kesan/parut. Ia juga boleh merosakkan kulit jika tiada penjagaan yang rapi..


Oleh itu, penjagaan bagi kulit berminyak perlu diberi perhatian sepenuhnya bagi individu terlibat berbanding jenis kulit yang lain. Penjagaan kulit berminyak yang rapi adalah bertujuan bagi menghapuskan lebihan sebum atau minyak daripada kulit. Bagaimanapun, penjagaan yang rapi tidak semestinya menghalang pengeluaran minyak daripada kulit tanpa mengetahui bahan yang betul
Wajah perlu dibersihkan sekurang-kurangnya dua kali satu hari..Ini adalah penting terutamanya jika satu produk dikhaskan untuk semua jenis kulit selain produk khas penjagaan kulit berminyak. Bagi individu tidak terlalu gemuk dan aktif, penjagaan kulit berminyak perlu diutamakan kerna ia bergantung pada tahap pengeluaran minyak itu sendiri..


Untuk lebih mengetahui produk khas bagi penjagaan kulit berminyak yang dapat membantu mengurangkan pengeluaran minyak berlebihan.

PM AFIZA 0193013020
clip_image001

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Jamu Susuk Dara Nilai